:: کناف تالار و زیبایی سقف

تاریخ ایجاد:یک شنیه 10 دی 1396
تعداد بازدید: 10641

طراحی حرفه ای سقف تالار

 

فضای تالارها از جمله سقف تالار همیشه فضایی زیبا و دل انگیز برای افراد حاضر در آن است و در صورتیکه خاطره انگیز باشد در ذهن ها می ماند. تالار در معماری سنتی عموما فضایی با تزیینات بسیار زیبا و و به یاد ماندنی بود که در کنار دیگر اتاق های سنتی قرار می گرفت.سقف تالار از مهم ترین ویژگی ها در طراحی معماری آن است. در نمای داخلی همیشه سقف تالار جلوه ی ویژه ای دارد و شاید از اولین اجزایی باشد که چشم بیننده را به خود جذب می کند. و واقعیت مهم در انتخاب تالارهای پذیرایی دکوراسیون داخلی آن است. در طراحی داخلی، سقف تالار از فاکتورهای مهمی است که باید به آن توجه شود. در نتیجه به مالکین تالارها توصیه میشود تا جای ممکن از متریال جدید برای طراحی استفاده کنند. موفقیت تالارها ارتباط مستقیمی با طراحی و دیزاین آنها دارد. هرچه طراحی داخلی شیک تر و مجلل تر باشد مشتری بیشتری به خود جذب می کند و برآورد سود آن بسیار بیشتر است.

 

 

 

 

 

 


جلوه ی دو چندان با کناف تالار

 

جالب است بدانید امروزه مشتریان به محض دیدن یک طراحی بی نظیر جذب آن شده و دیگر اینچنین نیست که با چند وسیله مثل صندلی و وسایل تزیینی بتوانید مشتری جذب کنید. از آن جایی که حتما در این زمینه رقیبان زیادی دارید سعی کنید از طراحی حرفه ای ، چشمگیر و هوشمندانه بهره بگیرید. برای مثال می توانید از کناف تالار در طرح های نوین و منحصر به فرد برای طراحی سقف تالار استفاده کنید. کناف تالار جلوه ی فضا را دو چندان می کند و هم چنین با نورپردازی های مختلف زیبایی فضا چندین برابر خواهد شد.
 

 

 

 

 

 

 

 

 


طراحی دیوار و سقف تالار را می توانید با کناف تالار انجام دهید و فضای خاطره انگیزی را برای مشتریان خود ایجاد کنید. کناف تالار ویژگی خاصی به فضا می دهد که آن را ذهن ها ماندگار می کند.

 

طراحی مناسب سقف تالار می تواند تاثیر بسیار زیادی بر نمای کلی تالار داشته باشد. کناف تالار می تواند این تاثیر را دو چندان کند و تصویری الهام بخش ایجاد کند. هم چنین از کناف تالار می توانید در دیوارها استفاده کنید. ستیران کناف به عنوان نمایندگی کناف ایران آماده اجرای کناف روی دیوار و سقف تالارهای پذیرایی است.
 

موارد مهم در انتخاب مجری و نحوه قرارداد اجرای کناف
 

نمایندگی کناف ایران


بازگشت